Popis
Bezpečnostní prvky
TECH- AIR® 10 poskytuje nejkomplexnější pokrytí těla mezi na trhu dostupnými airbagovými systémy.
Elektronický systém 12ti detekčních senzorů (akcelerometry a gyroskop) v kombinaci s algoritmem na pokročilou analýzu živých dat, který umí rychle vyhodnotit situaci a aktivovat airbag v případě nehody.
Absorpce nárazu a použití stlačeného vzduchu snižuje rázovou sílu až o 95 % v porovnání s pasivními protektory. Stupeň ochrany se potenciálně rovná 18ti konvenčním zádovým protektorům poskládaných na sebe.
Airbagový systém TECH-AIR® 10 je CE certifikovaný jako ochranná pomůcka se stupněm ochrany 2 v oblasti hrudi a zad.
Aktivace ochranného airbagu proběhne za 20-40 ms.
Větší možnosti ochrany těla díky dodatečným airbagům v oblasti boků.
Konstrukce:
Odnímatelný, bezdrátový, signalizační LED displej s bezdrátovým nabíjením v oblasti pasu. Plně nabitý LED displej dokáže plnit svou funkci nejméně 20 hodin.
Vstup pro nabíjení pomocí magnetického kabelu typu USB-C, který umožňuje rychlé a pohodlné nabíjení.
Vnitřní vak systému TECH-AIR® 10 je konstruovaný a certifikovaný až pro 2 případy nafouknutí. Po každém nafouknutí je třeba navštívit autorizované servisní centrum TECH-AIR®, kde se ověří kondice vaku pro další použití pomocí tlakové zkoušky vaku.
Výměna bombiček bez nutnosti výměny vaku se řeší při intervalu každých dvou nafouknutí pouze v případech, kdy vak projde tlakovou zkouškou propustnosti vaku.
Doporučený interval preventivní odborné servisní kontroly je 2 roky nebo 500 motohodin aktivní jízdy zaznamenané v rámci telemetrie vesty dle toho jaký případ nastane dříve.
Klíčové přednosti produktu:
Odnímatelný LED displej zobrazující konkrétní operační režim vesty.
Integrovaná lithium-iontová baterie s výdrží 24 hodin aktivního jízdního režimu.
Data sebraná díky milionům kilometrů a tisícovkám dopravních nehod byla podrobně analyzována a nadále pomáhají zlepšovat algoritmus systému.
Jednoduché a intuitivní použití - stačí zapnout hlavní zip a sepnout ledvinový pas na suchý zip. Systém se po analýze senzorů sám zaktivuje.
V režimu RACE je systém aktivní pouze od jízdy při rychlosti nad 60km/h a výše po dobu trvání alespoň 10 vteřin.
LED displej může být pro lepší přehled přemístěn na rameno nebo v rámci kokpitu motocyklu dle osobních preferencí uživatele.
Plně nabitá baterie poskytne funkční vestu pro cca 24 hodin aktivní jízdy. Cca jedna hodina nabíjení se rovná zhruba 6 hodinám aktivního použití.
Zádová část airbagu s protektorem je plně prodyšná, s ventilačními otvory a perforacemi.
Odnímatelný a pratelný vnitřní textilní plášť plní funkci termoprádla s dlouhými rukávy a zkrácenými nohavičkami.
Vnější vrstva v provedení s dlouhými nohavicemi je samostatně dokoupitelná v rámci doplňkového příslušenství.
Celková hmotnost vesty vč. vnější odnímatelné vrstvy je 2,39 kg ve velikosti M.
Možností nastavení režimů RACE a STREET - 2 jízdní režimy se specificky navrženým algoritmem. Režim RACE je určen pouze pro uzavřené tratě.
Díky Bluetooth propojení s aplikací TECH-AIR® je možné sledovat stav vesty, baterie a data s informacemi o cestě.
Pomocí aplikace TECH-AIR® je také možné aktualizovat firmware.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Značka vznikla v roce 1963 v malém městečku Asolo na severu Itálie a její zakladatel Sante Mazzarolo se nejprve pustil do výroby lyžařských a lezeckých bot. Ostatně i název firmy vychází z anglického názvu květiny “protěž alpská” či “plesnivec alpský”, která se vyskytuje v horských oblastech a pokud rádi jezdíte na hory k našim jižním sousedům, určitě jste ji nejednou viděli. Považuje se totiž za symbol Alp.
V šedesátých letech 20. století došlo na Evropském kontinentu k rozmachu motocrossu a Mazzarolo v něm spatřil skvělou příležitost, kde může uplatnit své znalosti z “bezpečnosti” a výroby svých lezeckých a lyžařských bot. Netrvalo dlouho a první motokrosové boty Alpinestars jsou na světě. Úspěch na sebe nenechal čekat.
Chviličku na to přišla spolupráce mezi Alpinestars a místní moto komunitou, která dovážela motokrosové a enduro motocykly z celého světa. Během krátkého času se díky své kvalitě a hezkému designu, stala značka Alpinestars hlavním leaderem ve výrobě terénních bot.
Počátkem 70. let si jedny boty koupil i motocyklový závodník Roger de Coster, aby pak vyhrál celosvětový motokrosový šampionát WMC (World Motocross Championship). A dokázal ho vyhrát ještě 5x. To samozřejmě značce Alpinestars přineslo velkou popularitu a v pozdějších 70. letech už značku Alpinestars znal skoro každý milovník motorsportu. V Americe si je oblíbil třeba Kenny Roberts a vyhrál s nimi v roce 1978 závod Grand Prix World Champion. Polovina 80. let a firma Alpinestars otevírá svoji pobočku v Los Angeles a zároveň vyrábí boty pro většinu motocyklových disciplín.
Rok 1990 znamená pro značku vstup do automobilového průmyslu, zejména výrobu bot pro piloty Formule 1 a oblíbený americký podnik Indy Car. Zároveň jde o počátek formování oddělení s názvem Auto Suit Department, které pak vzniká až o deset let později – v roce 2000.
Od poloviny 90. let značka Alpinestars vyvíjí svoje oblečení a v roce 1999 se pouští do výroby kvalitních kožených kombinéz s chrániči. Na vývoji se začíná podílet také závodník Carlos Checa a je tak prvním závodníkem z kategorie závodů MotoGP.
V roce 2004 poté značka spouští vlastní kolekci volnočasového a life-stylového oblečení. Následující rok 2005 vyhrává Greg Minnaar závod UCI Downhill Mountain Bike World Cup a pro značku to znamená intenzivní vývoj ochranných prvků a oblečení se specialisty pro cyklistiku. Aby v roce 2010 vznikla nová divize cyklistického oblečení a chráničů.
K dnešnímu dni tak Alpinestars obléká a chrání většinu závodníků a vrcholových atletů napříč několika segmenty, a to nejen motorsportu. Celkově společnost zaměstnává zhruba 500 zaměstnanců po celém světě – v Los Angeles, Kalifornii, Tokiu, severní Itálii a v thajském Bangkoku.